magiavon.blogg.se

Allt inom SKÖNHET från känd märke AVON. Gilla oss på FACEBOOK, där finns mer information samt priser. https://www.facebook.com/magiavon Mejla: [email protected]

Foundation ”Perfect skin” – Felfri perfektion- supertäckning- naturligt utseende- SPF15. 30ml

Publicerad 2013-11-11 19:31:00 i Allmänt

En foundation som matchar och harmonierar med hudens ton och struktur.Ger den perfekta osynliga makeup.
Ger en naturligt matt finish och supertäckning med solskyddsfaktor 15. Bekväm och hållbar: varar i upp till åtta timmar. Mjuk applicering, snabbt och enkelt att bygga upp slät täckning. Innehåller särskilda, hudvårdande ingredienser.
Full täckning som håller upp till 12 timmar.

Jag har köpt det här många gånger och tycker att det är underbart. Bra skydd men inte alltför tungt. Det här lika bra som mina andra foundationer som är mycket dyrare.

Den kostar mellan 80-120kr beroende av priskampanj, de andra kostar mellan 180-250kr som har likadana kvalitet.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

magiAVON

Jag älskar dessa produkter, använder och säljer. Rimliga priser till högt kvalitet. Vill du prova något produkt och skriva betyg, kommentar? Kontakta mig. https://www.facebook.com/magiavon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela