magiavon.blogg.se

Allt inom SKÖNHET från känd märke AVON. Gilla oss på FACEBOOK, där finns mer information samt priser. https://www.facebook.com/magiavon Mejla: [email protected]

Min första intryck av Avon Solutions Avancerat anti-cellulit serum 5D!

Publicerad 2014-03-21 15:31:35 i Allmänt


- Lämplig konsistens, typ kräm-gel.
- Enkel att massera in.
- Skönt, frisk doft, för min mening påminner aloe vera
- Snabbt absorberas 3-5min
- Lite kylande effekt från början, sedan värme känsla.
- Gör huden mjuk, slät, elastisk och helt återfuktad direkt efter applicering. 
- Doften sitter kvar på huden, är inte stark. Skönt.
- Sparar på handkräm  den återfuktar händer under applicering
- Efter natten huden var fortfarande återfuktad och slät

Nackdelar:
- Tror att den tub inte räcker för 2veckor
- lite svårare att massera in på morgonen ( troligtvis pga att den lämnar ngn film på huden)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

magiAVON

Jag älskar dessa produkter, använder och säljer. Rimliga priser till högt kvalitet. Vill du prova något produkt och skriva betyg, kommentar? Kontakta mig. https://www.facebook.com/magiavon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela